05 december 2011

Change is sometimes a necessity..

Nyss hemkommen från en lång promenad med mig själv.. Hade glömt hur skönt det kan vara och bara promenera och vara i sin egna värld en stund. Tog en runda som börjar längst motorvägen, smedby, runby, station och sen centrum och hem. Tar cirka 1-1,5 timmar. Så jäklans skönt men kallt.


Nu blir det frukost som består av yoghurt, kokt ägg och te. Sen ska jag iväg och luncha med Pernilla innan jag börjar jobba. Ska bli riktigt trevligt då vi inte har setts på några veckor. Så det blir lite catching up och mycket prat om allt och ingenting. Har ju rätt stora livsomvälvande planer som jag försöker ro i land det blir nog mycket snack om det med. Kommer inte skriva ut detta i bloggen då det är privat för tillfället men kanske om en snar framtid så får ni alla veta vad det handlar om.


Får se om jag orkar med en simtur efter jobbet också. Beror nog lite på hur mycket folk som befinner sig i simhallen vid sjutiden. Orkar inte med att hela poolen är full med idioter som inte fattar det här med att man simmar runt och inte fram och tillbaka. Eller alla äldre som tror att det är söndags promenad i poolen och drar fram i sloooooooow motion. Jag är där för att motionera och det gör jag inte i snigelfart.


Have it good everyone!

0 Era tankar: