07 december 2011

Here it is..

Vaknade av världens bästa sms vid åtta från Lovely.. "Det snöar igen" Dock kollade jag ut och snön hade redan börjat smälta. Alltså vi är inne i december och ändå har vi ingen snö på marken. Jag vill ha snö!!! Jag förstår mig inte på folk som hatar snö. Snö är en av mina stora kärlekar i livet. Hellre en skidsemester än en solsemester. Jag vill ha ett vinterbröllop och inte ett sommarbröllop. Men vi får vell hoppas att det kommer mycket snö snart!

Måste egentligen börja fixa mig då jag ska iväg till läkaren och bli nerdrogad a la grande. Men det är ju så skönt här i sängen. Har lyckats med lite planering inför vårens stora händelse och nu vill jag bara fortsätta planera men tyvärr måste jag börja röra på mig. Inte blir det bättre av att jag fortfarande har feber, noll luftintag genom näsan och känner mig bara allmänt risig. Men men man kan inte vara på topp alla dagar i veckan.

Längtar även till fredag då farmor och farfar landar i Sverige. Kanske inte världens bästa orsak för att vara här men alltid lika kul när dom kommer och hälsar på.

See ya!!

0 Era tankar: