01 december 2011

Good day with family..

Haft en toppen dag!
Började med en lugn stund i soffan framför datan då det hanns med en hel del serier som jag inte hunnit se de senaste dagarna. Sen var det dags att fixa sig för läkarbesöket som egentligen inte gav så mycket men det blir iallafall återbesök nästa onsdag. Bävar lite inför detta men hellre lugnande än bli sövd kände jag.


Efter läkaren bar det av till Ikea med Annelie och Pappa. Hittade mina älskade lila blockljus som jag jagat runt efter i flera veckor. Så nu är dom placerade mitt på vardagsrumsbordet som det ska vara. Hittade även ett nytt vardagsrumsbord som impulshandlades. Kommer att bli jätte fint när vi orkar bygga ihop det.


Hann hem en stund för att fixa lite och sen bar det av igen. Denna gång till centrum och tomtenatta med Lovely, Pappa, Maria, Lorr och Anne. Hittade egentligen inget speciellt. Kom hem med nya leggings och ett linne som ändå skulle inhandlas i helgen. Annars ville man nog bara döda alla föräldrar med barn som inte tar sitt ansvar. Snälla alla föräldrar sluta låta era barn springa runt i diverse affärer och rulltrappor som att det vore en stor lek park. Vi som inte har barn stör oss något enorm kan jag lova.

Nu har jag kollat klart på årets Victoria's secret Fashion show! Me love it!!! Ska gå och lägga mig och sova sött brevid mitt hjärta.. Men här får ni hela showen! Så enjoy :)





2 Era tankar:

Maria Flinck sa...

Ja va faktiskt också däääär! Haha

Cali sa...

Jag vet råkade skriva Lovely och sen Mattias istället för Maria :) men är ändrat nu puss