22 december 2011

Could all be falling in place...

Ligger i sängen och myser i värmen. Vill inte kliva upp få det är kallt som fan i resten av lägenheten. Men upp måste jag! Idag är det en fullspäckad dag.


Ska åka iväg med pappa på lite ärenden, storhandla, förbi Freddy på en fika där det ska pratas lite hemligheter som kommer att förändra jobbdelen en hel del framöver. Och sen ska jag hem och ta hand om min lilla sjukling här hemma. Det ska lagas mat städas och fixas så han slipper göra så mycket som möjligt nu när han knappt kan gå :) kanske kommer svärmor och Marko hit idag på fika också så det kan bli trevligt.

Vill även försöka att hinna med julklappsinslagningen idag då imorn blir en lika fullspäckad dag som idag. på lördag är det julafton och då ska det mysas med familjen och bara vara precis som det ska vara.


Efter det goda nyheterna med pappa och sen nu på jobbfronten känner jag att jag kan andas ut och faktiskt bara njuta av tillvaron. Hur längesedan det var som jag kände ett sådant lugn över tillvaron kan jag inte ens minnas. Vet bara att allt kanske äntligen håller på att ordna upp sig.


Nu längtar jag till mars och den stora förändringen som kommer att inträffa då. Sjukt att mitt liv har förändrats så mycket på två år. Jag har växt som person och hittat mig själv. Lärt mig prioritera och se bortom allt skit och istället lägga fokus på det som betyder mest. Familjen, Mattias och vännerna.

Ne men nu ska jag ta mig ut i kylan. Wish me luck!!


0 Era tankar: