28 december 2011

Tired à la grande..

Ligger här i sängen och vill verkligen inte gå upp. Är trött och lat dom bara den. Gårdagen spenderades framför tvn med Lovely innan det var dags att jobba. Älskar mitt nya ps3 spel som jag köpte i måndags. Både jag och Matte har spelat det i x antal timmar och vi har haft skit kul! För det som undrar så köpte jag Rayman Origins.


Efter jobbet blev det en snabbvisit hos Thomas och Linnea där det pratades nyår och Mattias skulle kopiera lite papper. Sen blev det middag hemma hos Lorr och Niklas. Det var N som stod för matlagningen och hans Moussaka var riktigt jäkla mumsig.


Efter lite prat begav vi oss hem för lite mer spelande innan det var dags att sova.


Nu ska jag snart på möte på jobbet med den nya ägaren och sedan ska jag jobba fram till sju. Kvällen blir lugn då jag börjar sju imorgon bitti.


Har förresten glömt att berätta om min nya foundation som är bland det bästa jag har provat. Kommer från märket Ritual som har en butik i bland annat Täby centrum. Så jäklans bra och dryg dessutom. Hittade även en ny concealer och rouge från Make up store under shoppingen i måndags. Hel nöjd tjej!!


Ne men nu är det dags att ta tag i mitt liv. Have it good!

0 Era tankar: