12 december 2011

A day with people i love...

Idag har det varit en riktigt bra dag. Vaknade upp och låg kvar i sängen och drog mig i ett par timmar, sen mätte jag upp Maria och Carro för en riktigt trevlig lunch där det snackades om allt mellan himmel och jord.

Efter lunchen drog vi ner till centrum och tog en fika på waynes och gick runt lite i affärer. Hittade egentligen ingenting som lockade men alltid trevligt att kolla ändå.

När jag kom hem blev det att ringa lite samtal och sen övertygade jag Mattias att vi skulle dra till kista. Lorr och Niklas hakade på och vi gick runt i några timmar och sen blev det middag på Olearys. Så jäklans gott! Hittade inget där heller men inte är jag ledsen för det... Fick ju umgås med några av mina favorit personer :)

Fick hem mina uggskor idag och fan vad sköna dom är. Köpte ett par förra året men det var inte tall modellen utan roxy så det var inte lika sköna som dom här kan jag ju lova. Dom sitter som smäck och är helt gudomliga..

Men nu blir det sängen då det ska jobbas imorn klockan sex. Lucia och allt vilket brukar vara en riktigt trevlig jobbdag på året.

Sleep tight

0 Era tankar: