01 september 2012

Catching à cold...

Ligger här i sängen nyvaken och mår skit. Mattias mår nog minst lika dåligt som jag så det är sjukstuga här hemma.

Gårdagen spenderades i sängen med några avbrott för att rensa ut sommarkläderna när orken infann sig. Blev riktigt fint i klädsammaren nu när det är lite mer ordning. på kvällen blev det filmmys med The husband då vi kollade på Battleship. Riktigt bra film måste jag säga och sen att jag älskar huvudrollsinnehavaren Taylor Kitsch var ju alltid ett plus. Runt tio var vi båda helt utslagna så båda två somnade rätt så fort.

Men nu ligger jag här.. Vill träna men det är ju inte en möjlighet då jag mår sämre än igår. Det blir vila, vila och vila för min del. Ska nog kolla på lite filmer har både The lucky one och What to expekt when you are expekting som jag kan se.

Vill även skicka en liten hälsning till Johanna och Kent på deras stora dag idag. Ni kommer vara så fina båda två och jag hoppas ni får en underbar dag. Massa kramar till er!

Have it good..





0 Era tankar: