19 september 2012

À good day...

Har haft en riktigt bra dag idag! Först blev det fika med Freddy. Det pratades om allt mellan himmel och jord men mestadels om folk som tror att man kan komma undan med att ljuga folk rätt upp i ansiktet. Helt ärligt trodde folk verkligen att han skulle tro på er framför lilla mig som han känt i tio år. Freddy vet att jag aldrig skulle ljuga för honom så folk sätter sig bara själva i skiten genom att ljuga. Åh blir så irriterad faktiskt på korkade människor!

Aja därefter blev det lite ärenden och sen lunch med Anncha. Mycket trevligt fast hon mådde dåligt. Får hoppas att man får svar på vad som kan vara fel.vi hade mycket att prata om som alltid. Unnade mig lite fika från petite four som jag köpte med mig hem också så det gjorde resten av eftermiddagen.

När Lovely hubby kom hem blev det bada skumbad. Mysigt och kul på samma gång då vi muppar oss för det mesta. Sen blev det lite vila och därefter bestämde jag mig för att överraska Mattias med pannkakor. Dock hann han valna när jag stekt den första så han fick ta över då jag hatar att steka pannkakor då det osar så mycket.

Resten av kvällen har vi legat mätta och belåtna och kollat på tv och myst. En toppen dag het enkelt! Men nu ska här sovas!

Sleep tight!

0 Era tankar: