18 september 2012

Not knowing..

Godmorgon mina vänner!
Alltså det här med att inte jobba.. Rätt skönt skulle många tycka men det blir lite halvtråkigt i längden. Dock får jag ju fortfarande lön till slutet på november så det är jäkligt skönt iallafall. Men sen då.. Jag vet faktiskt inte vad jag vill göra! Men kommer nog komma på något ska ni se!

Just nu tag jag allt som det kommer ingen stress utan kör bara på i lugn och ro. Kanske blir det en tripp till Spanien. Lite sol och bad! Eller bara vara hemma och fixa och trixa. Ja ni alternativen finns men vet inte ens vad jag vill göra det närmsta veckorna!

Men måste man veta då?! Kan man inte bara ta livet lite som det kommer! Varför måste man alltid ha en plan? Lev för dagen och planera endast det nödvändigaste! Än så länge har det funkat ganska bra ska ni veta.

Ne men om jag kanske ska ta mig upp och göra något med denna dag. Det blir gymmet idag! Inga fler lata dagar utan ska fan ta mig dit varje dag nu. Sen ska jag plugga på körkortsboken och fixa med lite saker som måste fixas. Blir lunch med älskade lillasyster idag också och efter det kanske jag pluggar lite till innan the husband kommer hem. Kvällen består av film och mys med älskling!

Have à great one!

0 Era tankar: