03 september 2012

Sicker is not an option..

Fyfan för att vara sjuk! Är trött på att ligga här i sängen och kolla på film. Det är det enda jag orkat göra sedan i fredags. Men det blev ett besök till läkaren idag iallafall. Förkylning med luftvägsinfektion. Så det blir varken jobb eller träning på hela veckan.

Dessutom hade jag planer imorn med mina två favoriter då jag skulle passa Dante medans P och N fixade allt inför deras resa. Men tyvärr blir det inget bebismys eller chit chat med Apa och Gudsonen. Får helt enkelt prata med p i telefon. Inte samma sak men det får duga.

Som tur är har jag åtminstone en underbar man som tar hand om sin sjuka fru. Han lagade middag och hämtar näsdukar, vatten, Alvedon och allt annat jag skulle kunna behöva. Bästa Lovely!! Speciellt snällt är det av honom då jag inte är på världens bästa humör när jag blir uttråkad och rastlös som jag är nu. Kan inte rå för det men blir allmänt grinig när jag är sjuk. Tycker typ att jag är den ensammaste människan i världen om folk inte ringer stup i kvart. Dock har det stor tyst i telefonen förutom Lovely, Lorr och Apa som har ringt.. Men men då är det ibland.

Ne men nu ska jag gosa in mig bredvid Lovely och se ett avsnitt av Masterchef och sen försöka sova. Hoppas på frisk imorgon!!

0 Era tankar: