19 september 2012

Missing someone...

Åhh imorgon kommer de finaste hem! Har saknat dom så mycket! Visst har man kunnat prata i telefon men det är inte samma sak när det finns så mycket man vill prata om. Men förhoppningsvis orkar dom ses på fre om dom inte är allt för jetlaggade. Weii! Har så mycket att berätta och så mycket jag vill höra. Vill krama om bästa gudsonen också och givetvis apa också. Cant wait!

Idag blir det fika med Freddy vid elva sen ska jag nog ta mig ner till gymmet och träna lite. Hade hoppats på fint väder då jag skulle velat dra it i skogen och plocka svamp med svärmor men det ser ut att börja regna närsomhelst. Kanske dyker solen upp lite senare.. Ikväll blir det smaskens middag med Lovely och sen ska vi kolla på några serier vi har missat. Älskar verkligen min man ska ni veta. Han är den viktigaste människan i mitt liv och jag skulle verkligen offra allt för honom.
Att han dessutom står ut med mig när jag har mina ups and downs.. Ja det är inte många som skulle orka med det. Så tack älskling för att du finns i mitt liv!

Ne men nu blir det frukost och lite tv.

Have it good!

0 Era tankar: