07 september 2012

Not so antisocial as i thought..

Har alltid varit en rätt så osocial människa. Min egentid har alltid värderats högt och inte kompromissats med. Men det senaste året har jag känt mig mer lugn och rofylld omringad av andra. Kanske beror det på att jag idag endast har positiva och underbara människor omkring mig. Trivs inte alls med att vara ensam. Visst kan det vara skönt ett par timmar men jag kan säga att efter den här veckan hemma i sängen så är jag rätt trött på att vara själv.

Alla har haft saker att göra och jag har mått för dåligt för att träffa folk så egentligen är det ingens fel att jag har känt mig lite ensam. Att mina två bästa vänner är utomlands gör inte saken bättre då man inte kan ringa och prata när man vill.

Haha mitt i detta inlägg så får jag faktiskt sms från Pernilla vilket typ gjorde hela min dag. Sala r både henne och gudson <3

Ikväll blir det mys med Lovely. Ska bara vara hemma och ta det lugnt så jag blir riktigt frisk till mån då det är dags att jobba igen. Längtar faktiskt lite då det ska bli skönt att komma in i rutin igen och träffa folk igen..

Nu ska jag nog krypa ner i ett varmt bad och koppla av..

See ya!

0 Era tankar: