08 juli 2010

Another day in soletute..

Ännu en dag i soffan. Skulle vilja säga att jag känner mig bättre, men det skulle vara en stor fet lögn. Tror att jag kanske har dragit på mig halsfluss så det blir vell att åka in till läkaren senare idag. Har noll ork för det men man måste ju bli frisk någon gång.

Har kollat på film, spela spel och nu ligger jag och kollar på Vampire Diaries från början. Riktigt skönt att kunna ligga i sängen och inte höra ett enda ljud. Men idag är det dags att bege mig hemåt. Funderar på att gå till jobbet imorgon och då är det skönare att vara hos mig eftersom det är närmare. Så Mattias får sova hos mig istället.

Annars är livet rätt händelselöst just nu. Kan ju bero på att jag varit inlåst i tre dagar... Hoppas bli frisk till helgen så man kan njuta lite av sommaren och solen!

Have it good!

0 Era tankar: