05 juli 2010

In sickness...

Ligger här i sängen där jag har legat sedan jag kom hem från jobbet. Trodde att lite vila skulle få mig att känna mig bättre men istället mår jag faktiskt sämre. Har sovit till och från hela eftermiddagen och ändå känner jag mig lika trött som tidigare. Stackars Mattias kom hit för att hålla mig sällskap men han fick sysselsätta sig själv då jag mest låg och slumrade eller klagade över hur dåligt jag mår. Skickade iväg honom hem efter några timmar då jag inte ville att han skulle dö av tristess men nu är han på väg hit för att laga mat åt mig! Det blir Falafel sallad med tsatsiki!!! Mums säger jag bara! Jag tror nog att jag har världens bästa pojkvän måste jag nog skryta med!

Har även hunnit med att prata med Anncha en stund. Saknar faktiskt henne fast hon bara har varit borta sedan i fredags. Men det är nog också för att jag vet att även om jag vill så kan jag inte träffa henne. Dessutom kan man ju inte ringa när man vill och det har funnits vissa saker som jag velat ventilera. På det sättet är Anncharlotte verkligen en av det bästa.. Hon dömmer inte, hon lyssnar och ger råd och man kan verkligen prata om allt med henne! Hon är en av det lojalaste människorna jag känner och för det mesta alltid glad. Me love her helt enkelt!

Men nu ska jag ringa och stressa älsklingen! See Ya!

1 Era tankar:

Anncharlotte sa...

ME LOVE YOU TOOOO!! Saknat dig en massa!! Imorgon ska vi ses!!