04 juli 2010

When the time just fly by...

Har varit riktigt dålig under hela semestern med bloggandet. Men om jag ska vara ärlig har jag inte haft tiden. Har haft fullt upp och jag lever hellre och gör saker än att sitta hemma och blogga hela dagarna..

Får man säga när man endast har kommit till Juli att det här nog är en av det bästa somrarna på länge! Har haft det så otroligt bra! Visste inte att man kunde ha så roligt och att man kunde vara så lycklig som jag är just nu!

Sen jag bloggade sist har jag hunnit med en hel jäklans massa eller som vissa skulle vilja kalla det, absolut ingenting..

Förutom en resa till Spanien med Maria vilket var super kul! Det blev en massa shopping. solande och badande. Vandringar genom forsar och en massa god mat som vi antingen intog på någon mysig uteservering eller lagades hemma av mig. Därefter har det varit några lata dagar med bad, sol och älsklingen! Har varit på Twilightkväll med Lorr, Anncha och Maria då vi såg alla tre filmerna på en och samma kväll.. Hur kul som helst ju! Har firat midsommar med riktigt trevliga och glada människor. Vi grillade drack lite, spelade kub, snackade skit och skrattade en massa! Var i Vaxholm med Lovely (Mattias). Det var nog en av toppfem dagarna på hela sommaren! Vi sightseeade, solade, gick runt och myste, spelade minigolf, åt middag ute i solen och avslutade dagen med lite bad och sedan en massa mys på hemmafronten. Har firat Farfars 80-årsdag och Pappa och Lorrs födelsedagar med både middag och utgång. M och jag har hittqat vårat Drömhus.. Dock blir det inte köp av hus nu då han pluggar och jag ska börja.. Men faan vad fint det är!! Har hunnit med MidsommarLatino också vilket var en helt ny upplevelse för Mattias och Niklas men tydligen ska det tälta där nästa år.. Underbar kväll med Pernilla då vi gick ut och åt på Olive House.. Kanske bästa restaurangen i Väsby! Därefter begav vi oss hem till mig för en massa prat och skratt och lite filmmys! Det har varit många skratt och mysiga stunder med Mattias, Familjen, Kusin och vänner!

På måndag börjar jag jobba igen men faktiskt så är jag inte speciellt bitter för det! Jag jobbar till halvtvå i fyra veckor nu vilket betyder att jag ändå hinner med att njuta av sommarvärmen och ännu flera toppenkvällar med det bästa! Känner mig laddad och pigg på att börja komma in i rutin igen och batterierna kunde inte vara mera full laddade! Helgen har varit riktigt fullspäckad med Shopping i fredags med Lovely! Därefter begav vi oss hem till Pappa där det skulle firar rejält med hela tjocka släckten då både pappa och Lorr fyller år idag. Igår hjälpte vi M's mamma och flytta. Det tog oss hela dagen då värmen höll på att ta kål på oss. På kvällen begav vi oss hem till Lorr där det vankades förfest och sen begav vi oss in till stan för en riktigt trevlig kväll på Trädgården.

Nu blir det nog åka och bada och sen ska vi hem till Emma där det är ännu en kväll av firande för Lorrs del då vi ska grilla och bara mysa! Det blir bara det närmaste så det kommer nog bli en riktigt skön kväll!

Dags att bege mig ut i solen och värmen!!

Have it good!

0 Era tankar: