16 juli 2010

Myskväll med middag och trevligt sällskap..

Gårdagen bjöd på en riktigt trevlig kväll hemma hos Sabina och Perra med Mattias. Vi grillade, pratade, skrattade och drack en massa vin. Det enda tråkiga var att alla förutom jag skulle upp och jobba idag för annars hade jag lätt kunnat sitta därpå altanen ända in på småtimmarna. Så tack S och P för en riktgt trevlig kväll!

Idag vankad det poolhäng med Anncha och Jill. Ska bli riktigt skönt att ligga och lapa sol, bada, prata och skratta med dessa två. Så snart ska jag ner till kondis för att möta upp A och köpa med oss lite lunch innan vi drar hem till J.

Ikväll blir det minigolf med Anncha och alla som vill joina. Det är bara att höra av er om ni vill vara med! Måste ju träna nu så att jag kanske lyckas slå Mattias någon gång.. eller vad säger du älskling?!

Men nu är det dags att ta mig upp och klä på mig! See ya!

0 Era tankar: