18 juli 2010

Provoking is the new black...

Sitter här hemma i soffan och lyssnar på musik och bara är. Helt underbart att få ligga kvar i sängen hur länge som helst idag utan några måsten. Har kollat på serier, läst lite och funderat på framtiden. Vet inte exakt hur jag vill att livet ska te sig.. men jag har en jäkla bra aning! Tråkigt bara att inte alla kan förstå att vi människor är olika.. Vi har alla olika drömmar, men istället för att stötta mina blir det lite av ett hån över det hela. Men vet ni det är okej.. För endast jag kan veta vad som gör mig lycklig, vad som får mitt hjärta att slå ett extra slag. Så var inte ledsen för min skull JAG är lycklig och vet vad jag vill!

Gårdagskvällen vart riktigt lyckad! Efter jobbet gick jag hem och vilade en stund. Mattias joinade då jag lyckats locka hit honom. Det blev Tiger till middag och sen vart det bara att fixa sig fort och börja kvällens festligheter. Jill, Anncha och Malin kom hit och lite senare joinade Maria men hon stannade bara en liten stund. Det blev en massa skratt, vin och olika spel. Mattias försökte övertyga alla och sig själv att han var värdelös men ändå lyckades han rätt så bra på både charader och Pratmakarna. Lorr dök upp efter hennes personalfest och förgyllde vår tillvaro!

Runt elva bestämde vi oss för att dra ner till Hästen där en massa roligt folk huserade. Vi hade riktigt trevligt men bestämde oss för att inte dra vidare då jag faktiskt kände mig riktigt nöjd. Så det var bara att bege sig hemåt till sängen och sova!

Snart ska jag och Mattias bege oss hem till föräldrarna för lite grillning och familjemys. er mest framemot att träffa Little A som har varit i Spanien alldeles för länge. Har ju saknat min lillasyster ju!

Have a nice one!

0 Era tankar: