25 juli 2010

Wonderful Sunday..

Ligger i soffan brevid Lovely och ska börja kolla på Snabba Cash. Har haft en underbar dag med en riktigt låååång sovmorgon med Mattias vid min sida för första gången på flera veckor.. Han har jobbat nonstop nu, hur jäkla länge som helst! Så bättre start på dagen kunde man inte få.

Vi åt frukost tillsammans framför tvn och sedan skulle jag hem till familjen och mysa. Blev inte riktigt det myset jag hade tänkt mig men det funkade ändå. Lovely hämtade upp mig runt sex och det bar av till Kista efter en snabb avstickare hem till mig för en ciggpaus med Pernilla och Niklas.

Tanken var att vi skulle gå på bio men värmen som infann sig i Kista var inte att leka med så vi gick runt en stund i butikerna och åt middag innan vi begav oss hemåt mot sängen.

Nu blir det filmmys och sedan sova!

Have it good!

0 Era tankar: