12 juli 2012

An afternoon with Miss P and Mr D..

Eftermiddagen bjöd på riktigt trevligt umgänge då jag tog en fika med Pernilla och Dante i solen. Så jäklans skönt att bara få sitta och prata om allt och ingenting utan behöva vara någon annan än sig själv.

Efter fikat tog vi en promenad till centrum för lite shopping. Själv hittade jag inte så mycket. Kan bero på att det mesta kan inhandlas i Spanien för halva priset så jag kan lika gärna vänta och se vad Spain har att erbjuda :)

Följde P och D ner till stationen där jag mötte upp The Husband och promenerade hemåt. Det att äta resterna från gårdagens fajitas som smakade mumma!! Sen har jag mest legat och vilat då jag haft migrän och känt mig helt slut!

Men nu ska jag krypa ner brevid den bästa jag känner och mysa tills jag somnar.

Sleep tight!

0 Era tankar: