26 juli 2012

Windy is nice sometimes..

Ligger här i sängen och hör hur vinden river i fasaden. Det har blåst som fan hela natten men när man haft flera dagar med 35 graders värme och sol så får det gärna vara lite halvdant väder någon dag. Det är fortfarande varmt men kanske inte så varmt att man vill gå och lägga sig på stranden. Så istället ligger vi kvar en stund och drar oss i sängen.. Därefter blir det nog en tripp till Alicante för lite shopping på Sephora och därefter en tur till Elche för ännu en tur till Primark. Inget fel på dessa planer ;)

Igår blev det strandhäng hela dagen. Vi badade, läste, snackade skit, åt världens godaste ananas som vi köpte av en man på stranden och alla andra solade. Själv fick man hålla sig under parasollet vilket jag inte tyckte om. Kände mig klaustrofobisk fast jag var utomhus. Men det var antingen det eller få ännu fler utslag. Hoppas på att gårdagens vila och idag gör att jag kan ara i solen imorn.

På kvällen drog vi ner till hamnen och gick runt bland alla stånd. Det blev ingen shopping för min del men trevligt att promenera en stund. Det blev glass i stora lass också då mamma var sugen på det. Själv fick jag bara titta på när alla andra tryckte i sig jätte goda glassar för jag glömde mina Lactrase hemma i Sverige.

Men nu ska jag gå upp och ta reda på när vi drar. See ya!



1 Era tankar:

Mikael sa...

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram