24 juli 2012

Living the dream..

Hej allihop! Hoppas ni har det bra i Svarige och att vädergudarna är på bästa humör. Här i Spanien är det nästan lite för varmt men det tänker jag inte ens gnälla om. Det är helt underbart att få lite sol och värme.

Vi har solat, badat, ätit god mat, shoppat lite och gått långpromenader längst vattnet. Kanske pensionärsvarnig tänker ni... Himmelriket tänker jag! Just nu skulle jag inte vilka åka hem för allt i världen..

Dock var jag och kollade upp mina solexem på armarna som blivit helt brutala. Så nu blir det ingen mer sol för min del på några dagar. Får ligga under parasoll och smörja in mig ordentligt med en kräm jag köpte på Apoteket.

Idag ska jag försöka locka med mig The Hubby på en shoppingtur till Murcia. Det ligger en timme härifrån men där finns det ett gigantiskt shoppingcenter som jag gärna kan tänka mig att strosa runt i ;)

Men nu blir det en morgontimmens sen frukost :)

Have it good!

0 Era tankar: