10 juli 2012

Vaycay fever...

Nu vill jag att det ska vara den 20juli.. Då skulle jag sitta på balkongen i Spanien och bara njuta av värmen och havet! Det skulle vara dags för middag om några timmar och kanske ett kvällsdopp efter det i poolen. Faan vad jag längtar! Men det är bara att bita ihop. Än är det 7 arbetsdagar kvar. Får hoppas att det flyger iväg!

Annars har det mest hängts med familjerna det senaste två dagarna. Igår åkte vi hem till mamma och pappa för familjemiddag med La familia och min farbror och två kusiner som är här och hälsar på från Uruguay. Riktigt kul då jag inte träffat dom på kanske typ 7-8år.

Ikväll blev det middag hemma hos svärmor. Vi köpte med oss mat från kolgrillen! Så mumsigt! Sen satte vi oss i solen och njöt av sommarkvällen. Så jäkla mysigt att äntligen kunna sitta ute och äta! Nu är sommaren äntligen här. Visst det regnar då och då.. Men jag menar hey vi bor i Sverige!

Nu ska jag lägga mig i sängen brevid The Husband och kolla på Masterchef innan det är dags att lägga sig och sova.

See ya!


0 Era tankar: