01 juli 2012

Greeknight with the dolls...

Ligger här i sängen och bara njuter över söndagens icke existerande måsten. Har kollat på film och myst med The Husband.. Så bättre kan det inte bli. Senare blir det middag at La Casa de Leguisamo. Vad pappa hittar på för gott att bjuda på med jag inte men hoppas på hans kycklinggryta :)


Igår hjälte vi La familia med lite fix hemma hos dom. Egentligen var det Matte som hjälpte till medans jag satt i soffan och tog det lugnt, men men.

Därefter blev det grekiskafton hemma hos Lorr och Niklas. Det bjöds på moussaka, drinkar, grekisk musik och det bästa sällskapet man kan önska. Vi hade alla riktigt trevligt och har nu bestämt att köra en liten halv åtta hos mig liknande grej i höst fast med tema länder vid varje middag. Tror det bör riktigt kul då jag aldrig har tråkigt med dessa människor. Det sitter alltid ett leende på läpparna när jag är runt dessa människor! Så tack Lorr, Niklas, Sandra, Jimmy, Sabina, Perra, Linnea och självklart min bättre hälft Lovely!!!

0 Era tankar: