14 juli 2012

Up, up and away..

Ligger här i sängen och väntar på att det ska var okej att gå upp denna lördag morgon. Att man varit vaken sen halvsex är också bara sjukt men vaknade då och kunde inte somna om. Brukar ju kliva upp vid den tiden men man tycker ju att kroppen borde inse att det är helg.

Gårdagen spenderade jag och Mattias tillsammans här hemma. Vi gjorde absolut ingenting men ändå allt :) vi lagade mat, kollade på film och bara mös. Bästa fredagen på länge! Någonstans mellan tio och elva har jag tokdäckat.. Men fan vad skönt det var att få komma hem och bara vara hemma. Har saknat mitt hem det senaste veckorna. Igår märkte jag hur lite jag varit här. Måste bli bättre på att prioritera och dela upp min tid lite bättre så att jag får lite egentid också.. Man måste tänka på sig själv ibland. Jag blir bara så uppslukad över allt som ska göras och glömmer bort mig själv och mitt egna välmående. Då huvudvärken är värre än någonsin behöver jag ibland bara komma hem och vila men istället har jag sysselsatt mig med annat och därav utmattningen jag känner nu.

Men snart blir det morgontimmens ned The Husband och sen en mysfrukost!!

Have it good!

0 Era tankar: