18 juli 2012

Dont want to..

Ligger här i sängen och måste ta mig upp. Men fan det är ju så jäklans skönt här! Men snart så... Bara idag och imorgon kvar innan semestern är ett faktum! Ska bli så skönt och komma bort.

Gårdagen bjöd på spontanitet utan dess like. Jag klassar ju inte mig själv som speciellt spontan. Är ett kontrollfreak och planerar in det mesta flera dagar i förväg. Men igår Vettefan vad som hände. Sprang på Loretto och Niklas efter jobbet. Det var på väg till Täby centrum för lite shopping inför Spanien. Plötslig satt jag där på bussen brevid dom och fattade inte riktigt hur det hade gått till.

Det blev en trevlig eftermiddag men många skratt och en trevlig middag på kanske The best sallads place ever.. Green Drizzle!

Var hemma runt halv åtta och kände mig riktigt slut och såg framemot att få krypa ner i sängen. Nej men istället drog jag med Linnea ut till Sättra och hälsade på Fille och sen blev det promenad och svampplockning i skogen. Hittade både kantareller och taggsvamp och tusen olika sorters insekter och mygg. Fy fan vad hemskt men kul på samma gång. Det här med att övervinna mina rädslor går ju sådär. Jag harar insekter och vet faktiskt inte om jag någonsin kommer att komma över det!

Men oj nu blev klockan mycket hörs senare! Have à nice one!

0 Era tankar: