11 juli 2012

Cleaning is my thing..

Godmorgon mina vänner!

Hoppas alla är lika pigga och glada som mig. Vädret kanske inte är det bästa, men helt ärligt så är det riktigt skönt att det är svalare och inte skinande sol då man ändå befinner sig på jobbet. Visst vill man ha fint under semestern men det behöver jag inte oroa mig för då vi beger oss till Spanien nästa fredag morgon.

Igår blev det middag hos svärmor och sen kollade vi på masterchef us. Älskar verkligen att kolla på matlagningsprogram. Blir inspirerad!
Runt tio igårkväll fick jag en flipp och storstädade hela lägenheten. Som tur är gick det på en halvtimme så var allt skinande rent. Det dammades, diskades, bäddades rent, städade toan och dammsög överallt. Det enda jag inte orkade med var att svabba. Där ser ni gott folk storstädning behöver inte ta lång tid. Dock är förutsättningen för detta att man håller relativt städar och snyggt jämt, vilket jag gör.

Så ikväll när jag kommer hem ska jag krypa ner i min renbäddade säng och kolla på en bra film! Men först ska man jobba klart och sen med pappa på behandling och storhandlas innan man får komma hem.

Have à nice one!

0 Era tankar: