25 juli 2012

Gone fishing...

Haft en toppen dag i solen! Har legat vid poolen hela dagen med The Husband. Niklas och Lorr. Låg mest och läste och badade då sola inte var tillåtet på grund av sol exemen.

På eftermiddagen begav vi oss till ett enormt köpcenter i Murcia. Han typ med tre affärer då allt var så sjukt stort. Men det fanns både Primark, Inglott och Lefties. Så det handlades en hel del kan jag ju lova. Mest nöjd är jag med min nya kudde med inbyggda hörlurar/högtalare som man kan koppla till mobilen så när du ligger med huvudet på den så hör du musiken i kudden. Att det är en speciell nack kudde som ska vara jätte bra för
nacke och rygg gör inte saken sämre.. Sen är den även fint rosa :) så inga fel på den!!

Köpte en palett med ögonskuggor på Inglott och kläder och solglajjor i övrigt. Vi provade även på "mimos de pescados" vilket är fotad med fiskar som äter upp den döda huden. Fötterna blev jätte lena men sjuk känsla att kolla ner och se ens fötter helt täckta med små djur som äter på en.

Men nu ligger jag här brevid The Husband på min nya kudde och ska försöka sova.

Have it good!

0 Era tankar: