19 juli 2012

One day left..

Sitter på jobbet och dricker min smoothie. Ser väldigt lugnt ut på Centralvägen då det flesta befinner sig på semester eller hemma i sängen. Själv sitter jag här för sista gången på två och halv vecka. Ska bli så skönt att vara ledig!!! Imorgon bitti drar jag and The Husband till Espana! Ska bli så skönt att bara ligga på stranden hela dagarna och lapa sol. Gå på marknader och äta mysiga middagar med the hubby.

Men innan dess blir det fika med bästaste Pernilla och gudsonen Dante. Sen ska P klippa Sandra så då passar jag på att goda med D :)

Ikväll blir det middag hos svärmor där det bjuds på plättar med mormors sylt. Mumma säger jag bara! Ska även försöka hinna med att städa hemma och packa det sista. En lång dag blir det men med några av det bästa!

Gårdagen bjöd på jobb och sen lunch med La familia innan det st dags för Lorr, Mamma och Niklas att bege sig till flygplatsen. Mötte då upp Mali för fika och prat om allt mellan himmel och jord. Kvällen tillbringades med Lovely i sängen då tröttheten var på högnivå.

Ne men om man ska jobba på så dagen går lite fortare! Bara fem timmar kvar nu :)

0 Era tankar: