04 juli 2012

When its time to take things serious..

Äntligen kom man hem!! Har flängt runt mest hela dagen fast jag fick stränga order av kiropraktorn att ta det lugnt idag då jag inflammerat muskeln i nacken något så ofantligt. Dock lyckades han ändå knäcka allt på plats men hädanefter är det strängt förbjudet att prata i telefon utan handsfree och sitta med datan i sängen. Ska det tittas på serier får man koppla in datan i tvn och ska jag surfa så är det bara att slå sig ner vid ett bord sittandes på en stol. Kul liv!! Men det måste ju göras!

Annars blev det en massa jobb idag då alla ville fika i det fina vädret :)

Efter jobbet åkte jag och handlade mat med pappa inför kvällens grillfest med La Familia :)

Vi åkte hem till pappa och där hjälptes jag och The Husband åt med att laga maten innan alla andra dök upp. Pernilla och Dante joinade födelsedags firandet och det blev en riktigt trevlig kväll med det allra bästa!!

Nu ska jag krypa ner bredvid maken och mysa lite innan det ska sovas.

See ya!

0 Era tankar: