15 juli 2012

When you think you are going to die..

Rubriken säger allt.. Vaknade upp med en migrän som inte var av denna jord. Kändes som om mitt öga skulle hoppa ut, då smärtan satt bakom ögat. Väckte Mattias som ringde runt och försökte hitta ett apotek som var öppet vid halv åtta på morgonen, då mina tabletter inte ville funka och det starkare finns på recept. Tillslut hittade han ett i Häggvik men givetvis hade dom inte mina tabletter. Så nu ligger jag här fortfarande med migrän men inte samma koncentrerade smärta. Ska förbi centrum och kolla om mina tabletter finns där och sen bär det av till Sigtuna för lite lunch på Farbror Blå men det bästa sällskapet bestående av Sandra, Jimmy, Sabina, Perra och givetvis The Husband. Bättre kan det inte bli!!

Gårdagskvällen spenderades hemma hos S och J med The Husband och Thomas. Det spelades spel och skrattades kvällen lång. Riktigt trevligt men förväntat då detta sällskap aldrig sviker! Men nu är det dags att göra mig fin!

See Ya!


0 Era tankar: