07 juli 2012

Me and the hubby are going to Spain!!

Det blev Spanien iallafall!! Är helt lyrisk kan jag berätta! Trodde verkligen inte att det skulle bli någon utlandsresa denna sommar då vi ska iväg i vinter. Men nu fick jag äntligen chansen att komma bort några dagar.

Det blir bara tio dagar vi är borta men skönt ska det bli. Sen att det är Spanien gör ju det hela ännu bättre. För mig är det verkligen som att komma hem när jag åker dit. Kam inte riktigt förklara men här är hemma men när jag kommer dig är det också hemma.

Längtar till söndagsmarknaden uppe i bergen. Längtar efter att gå upp på morgonen och se och känna havet bara några hus bort. Längtar efter att ligga på en sandstrand med the husband brevid mig och bara suga in värmen och solen! Allt längtar jag till! Men mest av allt att bara få vara med den jag älskar mest och bara njuta!!

Längtar!!!!






Lite kort från förra året när vi var där!


0 Era tankar: