12 maj 2010

And then there was me..

Har haft en riktigt bra dag! Var med pappa hos läkaren och fick väldigt positiva nyheter.. Så nu jäklar kör vi! Efter det åkte vi hem till pappa och åt en underbart god lunch innan det var dags för mig och Lorr att bege oss hemåt.

Det blev mys ute i solen med Lovis och Lorr och därefter träning. Lorr fck dock åka in och jobba så jag fick mysa med Lovis hela eftermiddagen medans vi inväntade att Niklas skulle komma hem från jobbet och hämta henne.

Skulle ha haft en movienight with the gang men då Mattias slutade vid nio stannade jag hemma och lagade middag åt oss och därefter kollade vi på Hockeyn. Finland vann så M drog ner till Hästen för att fira. Orkade inte följa med då jag precis hade kommit ut ur duschen och verkligen inte hade någon lust att dricka. Tråkigt bara att jag tackade nej till movienight då det i slutändan ändå blev så att jag satt här för mig själv.

Men man kan inte vinna alla gånger! Så nu blir det lite tv tittande och sen sova då jag måste upp och jobba imorgon.

Sleep tight everyone!

0 Era tankar: