26 maj 2010

Missing you..

Dags att lägga huvudet på kudden och försöka vila ryggen som inte vill sluta värka. Blir det inte bättre till imorn blir det åka in och kolla om det är en nerv som ligger i kläm eller om det kan vara diskbrock. Hoppas verkligen inte att detr är det sistnämnda utan att det bara är något tillfälligt.


Men som det ser ut just nu blir det Lorr som får ta Mattis i början av pappas behandling tills ryggen blir bättre. Men jag hoppas ju på att jag blir bra snart då det är jobbigt för henne att ha båda hundarna. kan bli riktigt skönt att ha Mattis här lite.. Saknar ju honom! Dessutrom nu när vädret är bättre vill man ju ändå ta promenader. Ska bara ha honom på deltid.. Varannan vecka då pappa genomgår behandlingen. Tydligen tar djur med sig en massa skit och bakterier utifrån som kan få pappa att må sämre eftersom immunförsvaret är i botten. Så vad har man familjen till om inte för att hjälpa till när man mår dåligt..


Ne men nu ska jag sova utan älsklingen brevid mig.. Inte alls lika kul som att ha honom brevid mig ju. Men man kan inte alltid få som man vill..


Sleep tight.

0 Era tankar: