10 maj 2010

With broken wings i till glide..

Sitter hemma i soffan efter en riktigt underbar kväll med det nära och kära. Det blev middag hemma hos pappa med hela familjen förutom mamma samlade.

Mötte upp Mattias, Lorr, Niklas, LillFisen och Annelie utanför Ica för att inhandla grillad kyckling, pommes, baguetter, sallad och sås för en mumsig middag med det bästa. Vi åt, snackade skit, mobbade varandra på det kärleksfulla sätt som bara vi kan och myste en hel del.

Runt nio var det dags att åka hem då alla vi ska upp tidigt imorgon och jobba. Så jag och Mattias åkte hem till mig och myste ner oss. Hur kan man tycka om en människa mer och mer för varje dag?! Men jag klagar inte då han gör mig riktigt glad och får mig att le då jag ibland kanske känner mig nere och bara vill dra täcket över huvudet.

Men nu är det dags att sova för imorgon är en ny dag med nya saker som ska göras.

Sleep tight!

0 Era tankar: