07 maj 2010

Some good days and bad ones..

Gårdagen var kanske inte den bästa av dagar. Jag kände mig rastlös och orolig mest hela dagen. Skulle egentligen ha fikat med Pernilla men var tvungen att ringa till Spanair och försöka fixa med biljetterna till Spanienresan. Inte gick det speciellt bra då jag skulle försöka förklara problemet på spanska och engelska.. Kanske inte världens bästa kombination. Så pappa får helt enkelt ringa idag och fixa allt.


Annars var jag mest hemma och tog det lugnt. Det blev en promenad ute i vårkvällen och storkok av spagetti och köttfärssås. Mums! Sen kröp jag ner brevid älskade Mattias och somnade med oron gnagandes i bakhuvudet.


Däremot blev jag väldigt glad när jag hittade ett mail från P i min inkorg på FB. Konstigt hur någon som inte står mig nära kan förstå precis hur det känns bättre än det närmaste. Kan ju bero på att hon kan relatera och förstå hur svårt allt det här är.. Det var uppskattat iallafall P Tack!


Men nu ska här jobbas och därefter blir det en sväng hem till pappa och sen myskväll med M..


See ya!

0 Era tankar: