05 maj 2010

The day you realise how much you care..

Sitter här på jobbet med noll att göra för tillfället. Riktigt skönt då det känns som att man inte har hunnit med att vakna ordentligt.


Fick ett jätte gulligt sms av Mattias imorse som verkligen gjorde min dag! Kan man vara underbarare än honom.. Jag tror faktiskt inte det!


Dagen är fullproppad med saker jag ska försöka hinna med. Jobbar fram till halv två därefter ska jag ner till centrum en sväng och sen blir det en sväng förbi hos pappa innan jag ska möta upp Anncha för middag och mys framför tvn. Hur jag ska hinna med allt är en gåta men vill man så kan man!


Måste ju bara skriva att rougen är helt underbar! Kommer att vara ännu bättre när solbrännan sätter i men fin är den nu också.


Kanske dags att sätta igång och jobba.. Kan ju inte sitta här hela dagen!


Have a wonderfull day mina vänner!
Vad ska ni hitta på en solig dag som denna?

0 Era tankar: