02 maj 2010

Back at work and loving it!

Första dagen tillbaka på jobbet efter en hel veckas sjukstuga.. Kändes hur bra som helst! Jobbade dessutom med Malin så det kan ju ha bidragit en del, men ändå riktigt skönt att komma in i rutin igen.

Inte så jätte mycket att göra men kanske lika bra då jag började känna mig lite matt där mot slutet. Ikväll blir det Kista med älsklingen! Det ska shoppas som aldrig förr då jag insåg att jag hade fått en mycket bättre lön än vad jag hade förväntat mig. Sen blir det middag och jag ligger redan och funderar på om jag ska ha Mezetallrik eller Thaimat.. Hmm annars skulle det ju vara underbart gott med grekiskt också! Så mycket att välja mellan!

Annars blir det en lugn kväll då jag ska upp tidigt imorgon. Blir givetvis lite Jersey Shore och därefter kanske Mattias och jag hinner med en film.

Have a nice one!

0 Era tankar: