05 maj 2010

Yesterdays blues, always feels better in the morning.. Or in this case evening..

Gårdagen var en bergodalbana av känslor.. Behövde tid att smälta faktumet och komma underfund med hur jag ska förhålla mig till allt det här. Men som jag har kommit fram till med hjälp av Lorr så är detta bara ett steg närmare till att allt ska bli bra igen.. Bli som förut om det nu är möjligt! Så inga ledsna miner utan bara positivitet är vad som behövs just nu!!

Idag vaknade jag mest upp lättirriterad och grinig då ryggen värkte och platsen brevid mig i sängen gapade tom.. Inte kul att sova alldeles ensam när man är van vid att ha älsklingen brevid sig och armarna om sig när man vaknar på morgonen.. Men men man kan inte alltid få som man vill så det var bara att inse faktum och bege mig till jobbet som gick gick riktigt bra trots värken i ryggen.

Kom hem med en omänsklig hunger efter mat och trötthet som heter duga. Så jag ringde världens underbaraste och inom tjugo minuter var han hemma hos mig med mat och mys! Helt underbart! Fick verkligen humöret att gå från noll till hundra genom att bara sticka in huvudet innanför dörren.,

Efter maten och en massa mys var det dags att möta upp Maria för en shoppingtur och en massa skratt och prat. Längesedan vi träffades bara hon och jag en hel kväll utan avbrott! Kändes riktigt skönt faktiskt! Vi kom hem från Stinsen där det inhandlades mat, en jätte söt sommarklänning, hudvårdsprodukter och en massa smink på Make up Store, Bland annat en jättefin rouge med namnet Frozen Daiquiri.. Finns det en mer passande rouge för lilla mig?!

Därefter begav vi oss hem till mig för en middag ala grande och mys framför tvn med One tree hill och Gossip Girl.

Så nu ligger jag här.. Redo för sängen och drömmarnas värld Hoppas er eftermiddag har varit lika bra som min!

Sleep tight!

1 Era tankar:

jojo sa...

låter underbart med positiva tankar, det hjälper en framtå kan jag lova! ha en fin helg!