01 maj 2010

A night on my own and goodbye sickness..

Gårdagen bjöd inte på speciellt mycket. Kände mig helt mörbultad så det blev varken jobb, fest eller vänner. Så min valborg spenderades hemma hos mig i min soffa med en liten avstickare hem till mina föräldrar för en god middag.

Men jag kan säga att det verkligen var vad jag behövde. Känner mig otroligt mycket bättre nu och känner mig faktiskt riktigt taggad på att jobba imorgon.

Idag ska jag åka med Tove till Ikea och därefter vet jag inte riktigt vad dagen har att bjuda på. Ska ta det relativt lugnt ikväll då jag faktiskt precis har börjat må bättre men något måste jag ju ändå hitta på då jag är trött på att gå hemma.

Nu är det dags att fixa mig och plocka undan frukosten då T ska hämta mig om en halvtimme.

Have a nice one!

0 Era tankar: