10 oktober 2010

Another weekend flies by..

Har haft en riktigt skön och lugn helg. I fredags blev det en lugn hemmakväll med Mattias och igår var vi hemma hos Linnea och Thomas. Vi köpte med oss mat från Stazione.. själv valde jag en Meza Luna! Helt underbart gott! Vi kollade på tv, snackade skit, och spelade kort. Har insett att jag kanske inte ska tävla i saker då jag för det mesta förlorar. Tack och lov är jag inte en dålig förlorare utan är nöjd så länge jag har kul, vilket jag definitvit hade igår.

Idag har det varit jobb på schemat. Helt okej då jag fick jobba med underbara Natalie! Sååå skönt att inte behöva dubbelkolla allt, istället flöt allt på perfekt. Inte så mycket folk, men inte heller så lite att man stod sysslolös.. Så nu väntar två lediga helger!!! Blir dock ingen fest då jag bestämt mig för att inte festa fram till jul. Om det inte är någon som fyller år. Typ som Lillsis Annelie som fyller 18 den 5november. Då ska det festas minsann!

Ikväll blir det hämtmat från Tamarine och mys i borgen med Mattias. Blir nog att se klart Book of Eli och sen bara mysa. Finns inget bättre!

Have a nice one!

1 Era tankar:

jojo sa...

Den är så himla god!