06 oktober 2010

Im back...

Har inte bloggat på en månad då jag tröttnade på att folk läser in för mycket i mitt skrivande, tar åt sig eller tror sig veta vad jag bör och inte bör göra. Men nu är jag tillbaka.. Kanske med lite mer skinn på näsan eller kanske bara ett sundare sätt att värdera saker i mitt egna liv och försöka att inte lägga mig i vad andra har för sig.

Har insett att ingen förutom en själv kan förändra sitt liv, man kan inte lägga skulden på andra och man kan inte fejka lycka, vänskap eller kärlek. Jag ÄR lycklig! Jag har en familj som jag älskar mer än allt på jorden, världens underbaraste andra halva som kompletterar varenda cell i min kropp och själ och vänner som verkligen finns där i alla väder, och en plan om vad som komma skall.

Mattias och jag ska äntligen flytta ihop på riktigt vilket är helt underbart! Till alla "Haters" Vad ni tycker om detta skiter jag blanka fan i! Att folk ska lägga sig i och påpeka att vi inte varit tillsammans så länge.. Ja men det har ju ingen annan med att göra, dessutom när det känns rätt då spelar tiden ingen roll, och nio månader är inte kort tid btw!

Sovrummet är äntligen målat förresten så imorn ska det flyttas in med alla kläder, sängen och allt annat och vid löning blir det ikea på jakt efter en byrå och några hyllor. Kommer att bli helt underbart!

Men nu ska jag lägga mig och kolla på film då huvudet fortfarande känns som det har sprängts i tusen bitar efter 3Dbion igår. No more 3D for me!

See Ya!

0 Era tankar: