22 oktober 2010

Wonderfull winterland..


Det snöar ute!!! Slet upp en sömndrucken Mattias ur sängen för att han också skulle bevittna den vita värld som finns utanför fönstret. Enligt min mening finns det inget bättre än snö. När jag och Lorr var små kunde vi lukta oss till snö precis innan den kom. Vi kunde sitta uppe hela natten i väntan på vår kära vän.

Snö gör allting så mycket finare, vackrare helt enkelt underbarare. Det blir så mycket roligare att gå ut och gå med knastret under skorna, man får burra in sig i en stor varm vinterjacka och bara mysa som aldrig förr! Det finns inget negativt med snö.. Inte i min värld!

Men nu ska jag mysa med trötter brevid mig och sen blir det nog lite frukost innan jag ska tvätta och sen följa med Pappa till läkaren. Nothing can bring me down today! Det snöar ju!!

0 Era tankar: