21 oktober 2010

Trust is earned..

Ligger i sägen och väntar på att det är dags att springa ner till tvättstugan och hänga upp tvätten. Har en sån jäklans huvudvärk och känner mig helt matt i kroppen. Skulle egentligen ha träffat Pernilla men jag har ingen fokus eller ork i kroppen.

Så det blev tvätta och sova för min del.. Har hunnit med en hel del funderande också. Alltså hur mycket ska man behöva bevisa för en människa att man kan lita på en?! Hur mycket ska man behöva göra för en människa för att den personen ska förstå att man alltid kommer att finnas där.

Hur länge orkar man försöka vinna någons tillit? Jag menar inte att jag bara skulle kunna vända ryggen till och sluta försöka.. men det tar på krafterna och är rent ut sagt sårande att veta att en person jag litar blint på, tror att jag skulle kunna vara den som sårar..

Aja nu blev det lite väl privat.. Visst delar jag med mig av mitt liv men jag låter det inte bli allt för privat för det mesta..

See ya!

0 Era tankar: