17 oktober 2010

A day with the best..

Har haft en riktigt bra söndag!

Vaknade upp med älsklingen brevid mig vilket alltid gör hela min dag. Sen var han tvungen att bege sig till jobbet så jag fortsatte att sova en stund till. Sen la jag mig i soffan och kollade på film.

Runt tolv ringde jag Maria och mötte upp henne i centrum för lunch och fika. Det pratades allt ifrån gamla ragg till lägenheter och studier. Lasse joinade oss på fika och pratet fortsatte. Enligt Lars är jag och Maria av det smutsigaste lagret men vi enas snabbt om att HK är värre. Då vi tröttnat på att sitta i centrum begav vi oss hem till mig där jag och M fortsatte prata ända fram till halv sju då jag var tvungen att springa och möta upp Lorr och Niklas för att bege oss hem till mina föräldrar på kvällsfika.

Vi myste med scones, en massa prat och varm choklad. Precis som det ska vara en söndag. När pappa skulle köra hem oss hämtade vi upp älsklingen som precis kommit hem efter att ha spelat match i Åkersberga.

Så nu blir det att bädda ner oss i soffan för lite mys och Jersey Shore. Bättre söndag kan man inte ha!

Sleep tight!

0 Era tankar: