07 oktober 2010

A date with Miss Pearly..

Har haft en riktigt rolig eftermiddag med den underbara Pernilla. Hon mötte upp mig på jobbet och därefter bar det av hem till mig där det snackades en massa skit, skrattade som aldrig förr, målade naglarna, tittade på film, åt Mjölkstuvade makaroner med köttbullar och skrattades lite till.

Har verkligen saknat att umgås med henne. Det blir ju sällan tid till umgänge nu när både hon och jag har pojkvänner, en massa jobb, familj och vänner som ska försökas puzzlas ihop. Men kanske uppskattar man varandra mer på det här sättet då man får gå och se fram emot och längta tills nästa gång. Det som är så skönt med P är att det är en helt Dramafree zone. Det är en Hakuna Matata inställning till livet som smittar av sig när vi umgås. Är trött på drama och allt tjafs det för med sig, men idag fanns det inte ens på kartan.. Riktigt skönt!

Men nu ska jag krypa ner brevid den underbaraste av alla och sussa sött. Hoppas att alla ni haft en lika bra kväll som mig.

See ya! Sleep tight.

0 Era tankar: