19 oktober 2010

Up and about..

Sitter i soffan och inser att det snart är dags att bege mig till jobbet. Konstigt nog är jag riktigt pigg och redan klar. Vem är jag?! Jag brukar ju typ gå upp en kvart innan jag börjar och sen få springa till jobbet fast jag bor två minuter därifrån.

Gårdagens röntgen gick bra. Eller svaren har jag inte fått ännu men jag klarade av det helt själv fast jag är rädd för både läkare och sjukhus. Mattias skulle till sin egna läkare samma tid så vi åkte dit tillsammans iallafall. Annars blev det bara en lugn hemma kväll för vår del. Vilket var riktigt skönt då mitt lilla huvud bultade som aldrig förr.

Idag blir det jobba och sen får vi se vad som erbjuds. Ska nog äta middag med älsklingen iallafall. Kanske blir det film eller något i den stilen.

Have a nice one!

0 Era tankar: