09 oktober 2010

Hello saturday..

Godmorgon minam vänner! Förmodligen ligger alla och sover medans jag står här på jobbet. Men faktiskt är det rätt skönt.. Jag menar istället för att ligga och sova, tjänar jag lite pengar. Inte så dåligt om du frågar mig.


Gårdagen blev riktigt lugn. Jag sprang lite ärenden och därefter mötte jag upp Mattias på Ics. Vi köpte lite sallad och frukt och sen bar det av hem där jag la mig i soffan och kollade på serier medans M pluggade.


Vi myste ner oss i badet med en massa skum och bara njöt. Sen blev det middag som bestod av Lövbiff med tomat och avokado sallad. Till det åt vi cremefraiche med smak av karljohansvamp, citron och timjan.. Riktigt mumsigt!


Efterrätten blev passionsfrukt, melon och färska hallon med vaniljkesella. Detta åt vi framför the book of Eli. Lyckades dock somna men det lilla jag såg verkade riktigt bra.


Men nu ska jag jobba fram till två och sen blir det hem och ta det lugnt en liten stund innan vi ska hem till Linnea och Thomas ikväll för lite mat, kort och tvtittande.


See ya!

0 Era tankar: