22 oktober 2010

Teardrops fall like snowflakes..

Har precis sett klart Vampire Diaries och Grey's Anatomy. Kan säga att båda serierna fick tårarna att rinna längst kinderna. Vill ju verkligen inte att det ska sluta som det har gjort.. Men kanske hittar de tillbaka till varandra och kanske är det inte något att oroa sig för.

Hmm alltså jag är ju verkligen en serietorsk. Vet inte hur många serier jag följer i veckan, men jag älskar det! Ska snart kliva upp och klä på mig innan pappa kommer och hämtar mig för att åka till Danderyd. Blir nog leggings, linne och en stor mysig kofta med skinnjackan, uggs, mössa och vantarna på. Jag riktigt längtar till det första knastret under fötterna!

Ikväll blir det rätt lugnt. Blir nog Inception på bio och sen bara hem och mysa i ett varmtbad. Imorgon däremot blir det partaj för hela slanten. Det blir nog lite dricka, skratt, prat och senare en tripp till Hästen skulle jag tippa på. För min del blir det nog ingen dricka men man kan ju alltid följa med och ha kul iallafall! Bara för att jag inte kan dricka betyder det inte att jag har gått och blivit tråkig. Kanske är det omgivningen som är tråkiga. Det är inte mitt fel att folk inte vill festa med mig nu när jag måste hålla mig nykter. Trodde man hade kul med sina vänner oberoende av alkoholen. Men tydligen inte..

Btw anledningen att jag inte kan dricka beror på tabletterna som jag måste ta för min huvudvärk. Så gå nu inte och hitta på historier om att jag har gått och blivit med barn eller nått för så är verkligen inte fallet. Ville bara klargöra det så det inte blir några missförstånd.

Men nu är det verkligen dags att hoppa in i duschen!

Have a nice one..

0 Era tankar: