13 oktober 2010

With the family...

Sitter hemma hos mina föräldrar och funderar på vilken film jag ska lägga mig och se.. Finns riktigt mycket filmer att välja mellan men vissa har jag och M redan bestämt att vi ska se tillsammans så det blir nog The good guy med Alexis Bledel. Verkar riktigt mysig, dessutom gillar jag henne efter Gilmore Girls.

Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Efter röntgen på Danderyd åkte vi hem och jag bakade Kladdmuffins med daim som jag ska toppa med grädde och hallon senare. Min kusin fyller år idag så det blir en grillning här hos föräldrarna och till efterrätt blir det mina kladdmuffins och mammas underbara citronmarängpaj! Det kommer att bli toppen. Jag försöker ju äta nyttigt nu men en dag i veckan får jag unna mig precis vad jag vill. Då det är kalas idag är det bäst att ta ut min fridag idag.

Mattias skulle egentligen ha jobbat ikväll men eftersom han är den bästa pojkvännen i världen har han bytt så att han kunde vara med idag. Tror dock att det har mer med maten att göra än med mig.. men jag är bara glad att han kan vara med.

Men nu blir det filmmys och kanske en liten powernap.

See ya!

0 Era tankar: