07 oktober 2010

Övertid alltid bra..

Sitter på jobbet och bara väntar på att få gå hem. Känner mig helt slut men då tjejen som skulle avlösa mig halv två blev sjuk blev det att jobba över till fem! Inte så kul men jag får åtminstone extra betalt då det blir övertid! Annars har jag inte gjort så mycket mer än att jobba idag.


Ikväll blir det filmmys med Pernilla och en middag på det. Ska bli riktigt kul då vi inte träffats på flera veckor. Så det blir nog mycket prat och skratt som det brukar bli när vi två ses.


Helgen är än sålänge lite oklar då både jag och Mattias jobbar. Men ingen fest eller alkhol det är något som är säkert. Men ibland är det skönt att bara ta det lugnt och göra absolut ingenting. Speciellt då vi spenderade hela förra helgen med att måla och fixa hemma.


Men du ska jag återgå till jobbet. Bara en timme kvar... Weii!

0 Era tankar: